A Fővárosi Törvényszék elnöke
felvételt hirdet személyügyi ügyintéző munkakör
betöltésére a Fővárosi Törvényszéken.
Az állásra azok a 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok nyerhetnek felvételt, akik az alábbi képesítési feltételeknek megfelelnek:
- szakirányú felsőfokú iskolai végzettséggel és ügyviteli vizsgával rendelkeznek vagy
- szakirányú középfokú iskolai végzettséggel, vagy középfokú iskolai végzettséggel és szakirányú felsőfokú vagy emelt szintű vagy középfokú szakképesítéssel és ügyviteli vizsgával rendelkeznek.
Az ügyviteli vizsga a bírósági szervezeten belül kerül megszervezésre, így arra halasztás adható.
Ellátandó feladatok:
Bírák és igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyával kapcsolatos ügyintézés, így pl.
- pályázati eljárásokban való közreműködés,
- bírói kirendelésekkel, valamint nyelvpótlékokkal kapcsolatos adminisztráció, ügyintézés,
- okiratok és átiratok szerkesztése, nyilvántartások vezetése
Egyéb személy- és munkaügyi feladatokkal kapcsolatos teendők ellátása.
A munkakör betöltése szempontjából
előnyt jelent:
- a szövegszerkesztésben (Word) és táblázatkezelésben (Excel) való jártasság,
- a NexonHR személyzeti nyilvántartó program felhasználói szintű ismerete
elvárt kompetenciák:
- jó kommunikációs készség, empátia,
- önálló munkavégzés mellett együttműködésre való készség,
- rendszerben való gondolkodásra való képesség,
- jó fogalmazási és helyesírási készség
- pontosság, terhelhetőség
Benyújtandó dokumentumok:
- rövid motivációs levél, melyben a jelentkező megjelöli a munkakört érintően személyes kompetenciáit (készségek és képességek, a szakterületen való esetleges jártasság);
- részletes – aláírt, fényképes – szakmai önéletrajz, amely tartalmazza a jelentkező eddigi munka, szolgálati és egyéb munkajogi jogviszonyainak megnevezését a munkáltató feltüntetésével, továbbá tartalmazza a jogviszony pontos időtartamát, az ellátott munka-, illetve feladatkört, valamint a személyes adatokat a rövid úton történő elérhetőségekkel (telefonszám, e-mail cím);
- a képesítési feltételeknél feltüntetett végzettséget igazoló oklevél, illetve bizonyítvány(ok) egyszerű másolata.
Amennyiben a munkakörre jelentkező nem igazságügyi alkalmazott, úgy az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény (a továbbiakban: Iasz.) 11/A. §-ára figyelemmel hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolnia azt a tényt – kiválasztása, illetve kinevezése esetén – , hogy az Iasz. 11. § (4) bekezdésében meghatározott körülmény vele szemben nem áll fenn.
Igazságügyi alkalmazott esetében nincs szükség hatósági bizonyítvány vagy igazolás benyújtására.
Az illetmény megállapítása az Iasz. rendelkezései szerint történik.
A pályázat beérkezési határideje: 2023. február 10. napja, 16 óra
A jelentkezéseket a Fővárosi Törvényszék elnökéhez címezve postai úton (1055 Budapest, Markó u. 27.), elektronikusan (ftszmfovez@birosag.hu) vagy személyesen (Elnöki Kezelőiroda, II. em. 16.) lehet benyújtani.
Budapest, 2023. január 10.
Dr. Tatár-Kis Péter
A Fővárosi Törvényszék elnöke
felvételt hirdet épületgépész „létesítményi főmérnök (tisztviselő)” munkakör
betöltésére a Fővárosi Törvényszéken
Az állásra azok a 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok jelentkezhetnek, akik az alábbi képesítési feltételeknek megfelelnek:
- szakirányú felsőfokú iskolai végzettséggel és ügyviteli vizsgával rendelkeznek.
Az ügyviteli vizsga a bírósági szervezeten belül kerül megszervezésre, így arra halasztás adható.
Fontosabb ellátandó feladatok:
- a Fővárosi Törvényszék épületeiben üzemelő épületgépészeti hálózatok és berendezések működésének felügyelete,
- épületgépészeti rendszereket érintő felülvizsgálatok, karbantartási feladatok koordinálása, a Törvényszék alkalmazásában álló karbantartók munkájának szakmai irányítása, külső karbantartó cégek versenyeztetése, a karbantartási szerződések előkészítése, a karbantartó cégek munkájának ellenőrzése,
- az épületgépészeti rendszereket érintő beruházási-felújítási munkák során a terveztetés és a kivitelezés lebonyolítása, a külső vállalkozók koordinálása, ellenőrzése,
- szakmai közreműködés közbeszerzések lebonyolításában,
- adatszolgáltatások összeállítása az épületek energiafelhasználására és épületgépészeti rendszereire vonatkozóan,
- közreműködés az épületekre vonatkozó épületgépészeti karbantartási terv elkészítésében, aktualizálásában,
- kapcsolattartás szakcégekkel, szolgáltatókkal, szervezetekkel,
- épületüzemeltetéshez kapcsolódó egyéb feladatok elvégzése.
Elvárt szakmai kompetenciák:
- minimum 3 év releváns szakmai gyakorlat,
- készségszintű számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office, MS Outlook).
Elvárt egyéni készségek:
- önálló munkavégzés,
- rendszerszemlélet,
- pontos írásbeli fogalmazás, precizitás, megbízhatóság,
- jó probléma megoldó képesség,
- jó kommunikációs készség,
- csapatszellem, rugalmasság, mobilitás, terhelhetőség.
Előnyt jelent:
- épületüzemeltetésben szerzett tapasztalat,
- CAD program magabiztos használata,
- beruházói tapasztalat,
- műszaki ellenőri tapasztalat,
- tervezői tapasztalat,
- közigazgatásban szerzett munkatapasztalat,
- projektvezetésben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- stabil, hosszútávú munkalehetőség,
- felelősségteljes, változatos munka,
- kiszámítható munkaidőbeosztás,
- segítőkész kollégák, összetartó csapat,
- folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
- családbarát munkahely.
A jelentkezéshez – kizárólag elektronikusan - benyújtandó mellékletek:
- részletes aláírt, fényképes - szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a jelentkező eddigi munka-, szolgálati és egyéb munkajogi jogviszonyainak pontos megnevezését, időtartamát (év, hó, nap), az ellátott munka-, illetve feladatkörét, valamint személyes adatait és rövid úton történő elérhetőségeit (telefonszám, e-mail cím),
- a képesítési feltételeknél feltüntetett végzettséget igazoló oklevél / bizonyítvány.
A foglalkoztatásra igazságügyi alkalmazotti szolgálati jogviszony keretében, az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény (a továbbiakban: Iasz.) alapján kerül sor.
Amennyiben a munkakörre jelentkező nem igazságügyi alkalmazott, úgy az Iasz. 11/A §-ára figyelemmel hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolnia azt a tényt – kiválasztása, illetve kinevezése esetén – hogy az Iasz. 11. § (4) bekezdésében meghatározott körülmény vele szemben nem áll fenn.
Igazságügyi alkalmazott esetében nincs szükség hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás benyújtására.
A benyújtandó dokumentumokat az ftszmo@birosag.hu e-mail címre 2023. február 28. napjáig szükséges megküldeni.
Az álláshirdetésre való jelentkezéshez szükséges személyes adatainak köréről és azok kezeléséről a https://fovarositorvenyszek.birosag.hu oldal adatvédelem címszó alatt tájékozódhat.
Az álláshirdetésre történő jelentkezéssel Ön hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelési Tájékoztatóban szereplő adatkörben és feltételekkel a személyes adatait a Fővárosi Törvényszék kezelje.