Álláshírdetés

A Fővárosi Törvényszék elnöke

felvételt hirdet személyügyi ügyintéző munkakör

betöltésére a Fővárosi Törvényszéken.

Az állásra azok a 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok nyerhetnek felvételt, akik az alábbi képesítési feltételeknek megfelelnek:

  • szakirányú felsőfokú iskolai végzettséggel és ügyviteli vizsgával rendelkeznek vagy
  • szakirányú középfokú iskolai végzettséggel, vagy középfokú iskolai végzettséggel és szakirányú felsőfokú vagy emelt szintű vagy középfokú szakképesítéssel és ügyviteli vizsgával rendelkeznek.

Az ügyviteli vizsga a bírósági szervezeten belül kerül megszervezésre, így arra halasztás adható.

Ellátandó feladatok:

Bírák és igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyával kapcsolatos ügyintézés, így pl.

  • pályázati eljárásokban való közreműködés,
  • bírói kirendelésekkel, valamint nyelvpótlékokkal kapcsolatos adminisztráció, ügyintézés,
  • okiratok és átiratok szerkesztése, nyilvántartások vezetése

            Egyéb személy- és munkaügyi feladatokkal kapcsolatos teendők ellátása.

A munkakör betöltése szempontjából

előnyt jelent:

  • a szövegszerkesztésben (Word) és táblázatkezelésben (Excel) való jártasság,
  • a NexonHR személyzeti nyilvántartó program felhasználói szintű ismerete

elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikációs készség, empátia,
  • önálló munkavégzés mellett együttműködésre való készség,
  • rendszerben való gondolkodásra való képesség,
  • jó fogalmazási és helyesírási készség
  • pontosság, terhelhetőség

Benyújtandó dokumentumok:

  • rövid motivációs levél, melyben a jelentkező megjelöli a munkakört érintően személyes kompetenciáit (készségek és képességek, a szakterületen való esetleges jártasság);
  • részletes – aláírt, fényképes – szakmai önéletrajz, amely tartalmazza a jelentkező eddigi munka, szolgálati és egyéb munkajogi jogviszonyainak megnevezését a munkáltató feltüntetésével, továbbá tartalmazza a jogviszony pontos időtartamát, az ellátott munka-, illetve feladatkört, valamint a személyes adatokat a rövid úton történő elérhetőségekkel (telefonszám, e-mail cím);
  • a képesítési feltételeknél feltüntetett végzettséget igazoló oklevél, illetve bizonyítvány(ok) egyszerű másolata.

Amennyiben a munkakörre jelentkező nem igazságügyi alkalmazott, úgy az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény (a továbbiakban: Iasz.) 11/A. §-ára figyelemmel hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolnia azt a tényt – kiválasztása, illetve kinevezése esetén – , hogy az Iasz. 11. § (4) bekezdésében meghatározott körülmény vele szemben nem áll fenn.

Igazságügyi alkalmazott esetében nincs szükség hatósági bizonyítvány vagy igazolás benyújtására.

Az illetmény megállapítása az Iasz. rendelkezései szerint történik.

A pályázat beérkezési határideje: 2023. február 10. napja, 16 óra

A jelentkezéseket a Fővárosi Törvényszék elnökéhez címezve postai úton (1055 Budapest, Markó u. 27.), elektronikusan (ftszmfovez@birosag.hu) vagy személyesen (Elnöki Kezelőiroda, II. em. 16.) lehet benyújtani.

Budapest, 2023. január 10.

Dr. Tatár-Kis Péter

 

 

A Fővárosi Törvényszék elnöke

felvételt hirdet épületgépész „létesítményi főmérnök (tisztviselő)” munkakör

betöltésére a Fővárosi Törvényszéken

Az állásra azok a 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok jelentkezhetnek, akik az alábbi képesítési feltételeknek megfelelnek:

  • szakirányú felsőfokú iskolai végzettséggel és ügyviteli vizsgával rendelkeznek.

Az ügyviteli vizsga a bírósági szervezeten belül kerül megszervezésre, így arra halasztás adható.

Fontosabb ellátandó feladatok:

  • a Fővárosi Törvényszék épületeiben üzemelő épületgépészeti hálózatok és berendezések működésének felügyelete,
  • épületgépészeti rendszereket érintő felülvizsgálatok, karbantartási feladatok koordinálása, a Törvényszék alkalmazásában álló karbantartók munkájának szakmai irányítása, külső karbantartó cégek versenyeztetése, a karbantartási szerződések előkészítése, a karbantartó cégek munkájának ellenőrzése,
  • az épületgépészeti rendszereket érintő beruházási-felújítási munkák során a terveztetés és a kivitelezés lebonyolítása, a külső vállalkozók koordinálása, ellenőrzése,
  • szakmai közreműködés közbeszerzések lebonyolításában,
  • adatszolgáltatások összeállítása az épületek energiafelhasználására és épületgépészeti rendszereire vonatkozóan,
  • közreműködés az épületekre vonatkozó épületgépészeti karbantartási terv elkészítésében, aktualizálásában,
  • kapcsolattartás szakcégekkel, szolgáltatókkal, szervezetekkel,
  • épületüzemeltetéshez kapcsolódó egyéb feladatok elvégzése.

Elvárt szakmai kompetenciák:

  • minimum 3 év releváns szakmai gyakorlat,
  • készségszintű számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office, MS Outlook).

Elvárt egyéni készségek:

  • önálló munkavégzés,
  • rendszerszemlélet,
  • pontos írásbeli fogalmazás, precizitás, megbízhatóság,
  • jó probléma megoldó képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • csapatszellem, rugalmasság, mobilitás, terhelhetőség.

Előnyt jelent:

  • épületüzemeltetésben szerzett tapasztalat,
  • CAD program magabiztos használata,                   
  • beruházói tapasztalat,
  • műszaki ellenőri tapasztalat,
  • tervezői tapasztalat,
  • közigazgatásban szerzett munkatapasztalat,
  • projektvezetésben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • stabil, hosszútávú munkalehetőség,
  • felelősségteljes, változatos munka,
  • kiszámítható munkaidőbeosztás,
  • segítőkész kollégák, összetartó csapat,
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • családbarát munkahely.

A jelentkezéshez – kizárólag elektronikusan - benyújtandó mellékletek:

  • részletes aláírt, fényképes - szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a jelentkező eddigi munka-, szolgálati és egyéb munkajogi jogviszonyainak pontos megnevezését, időtartamát (év, hó, nap), az ellátott munka-, illetve feladatkörét, valamint személyes adatait és rövid úton történő elérhetőségeit (telefonszám, e-mail cím),
  • a képesítési feltételeknél feltüntetett végzettséget igazoló oklevél / bizonyítvány.

A foglalkoztatásra igazságügyi alkalmazotti szolgálati jogviszony keretében, az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény (a továbbiakban: Iasz.) alapján kerül sor.

Amennyiben a munkakörre jelentkező nem igazságügyi alkalmazott, úgy az Iasz. 11/A §-ára figyelemmel hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolnia azt a tényt – kiválasztása, illetve kinevezése esetén – hogy az Iasz. 11. § (4) bekezdésében meghatározott körülmény vele szemben nem áll fenn.

Igazságügyi alkalmazott esetében nincs szükség hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás benyújtására.

A benyújtandó dokumentumokat az ftszmo@birosag.hu e-mail címre 2023. február 28. napjáig szükséges megküldeni.

Az álláshirdetésre való jelentkezéshez szükséges személyes adatainak köréről és azok kezeléséről a https://fovarositorvenyszek.birosag.hu oldal adatvédelem címszó alatt tájékozódhat.

Az álláshirdetésre történő jelentkezéssel Ön hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelési Tájékoztatóban szereplő adatkörben és feltételekkel a személyes adatait a Fővárosi Törvényszék kezelje.